آنها می تواند کمک به بیماران کلیوی دیالیز سرمایه گذاری بیماری شما
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آنها می تواند کمک به بیماران کلیوی دیالیز سرمایه گذاری بیماری شما

آنها می توانند کمک به بیماران دیالیز کلیوی بیماران کمک دیالیز EnfermedadPuede خود را سرمایه گذاری مبتلا به نارسایی کلیه معکوس بیماری خود را؟ همانطور که می دانید، دیالیز یک روش صرفه جویی در زندگی بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به حذف بخشی از است سموم و cuerpo.Sin مایع اما شما می توانید به نارسایی کلیه درمان نیست و بهبود عملکرد کلیه است.

چرا دیالیز نمی تواند به بیمار کمک کند معکوس بیماری خود را؟

کلیه ما یک جفت اندام در فیلتر پیچیده بدن humano.Trabajan 24 ساعت شبانه روز برای فیلتر کردن مواد سمی در اندازه های مختلف، از خون ما از جمله ماکرومولکولی، اواسط مولکولی و ماکرومولکولی سموم به طور کامل. بنابراین، جریان گردش خون سالم است.

علاوه بر این، دیالیز می تواند فقط آن دسته از سموم micromolecular مانند کراتینین، اوره، و غیره حذف بسیاری از سموم و مواد سمی هنوز ماکرومولکولی اواسط مولکولی سم در sangre.Estas کلیه نه تنها می تواند بدتر ادامه خواهد داشت، اما همچنین می تواند اندام های دیگر و سیستم های بدن را تحت تاثیر قرار داشته است. به همین دلیل بسیاری از بیماران دیالیز معمولا عوارض دیالیز می میرند.

چه بیشتر، به دلیل کلیه خود را با دیالیز کلیه ها خود را متوقف کردن کار نتیجه به تدریج جایگزین poco.Como، اندازه کلیه ها و حجم ادرار نیز کاهش می یابد کاهش می یابد. در آن زمان، هیچ خون نمی خواهد از طریق کلیه ها جریان یابد.

شما می توانید از دیالیز بیمار به دیالیز خلاص شدن از شر؟

در واقع، برای بیمار است که تا نه در دیالیز برای یک مدت طولانی با درمان موثر در زمان بوده است و به نظر می رسد خوب به طور کلی، قطعا شما می توانید بهبود عملکرد کلیه، و پس از آن بیمار خواهد شد که این فرصت را به خلاص شدن از شر .با این حال دیالیز برای بیماران دیالیز که برای مدت زمان طولانی گرفته اند، آن را دشوار می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر است، اما همچنین می تواند مدت زمان دیالیز را کاهش دهد و به یک زندگی با کیفیت.

اگر شما یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیوی هستند و می خواهند بدانند اگر شما می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر یا نه، شما می توانید ایمیل به ما sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +86 18230015367 به طور مستقیم، ما همه چیز را انجام بهترین برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: